Η Ε.Α.Σ από την πρώτη στιγμή που ιδρύθηκε και ξεκίνησε τη λειτουργία της ιστοσελίδας της, ξεκίνησε έναν αγώνα ενημέρωσης του κλάδου για όλα τα ζητήματα και κυρίως για τα οικονομικής φύσεως.
Πάντα με στοιχεία, ντοκουμέντα και έγγραφα αποδείκνυε τα λεγόμενά της.
Σε αυτόν το αγώνα ήμασταν και είμαστε σχεδόν μόνοι. Αλλά συνεχίζουμε.
Οι μεγάλες κυρίως παρατάξεις, ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ, θέλοντας να προστατέψουν πρόσωπα και καταστάσεις χλεύαζαν και διακωμωδούσαν κάθε τι αλλά αυτοί που έπεσαν μέσα σε όσα είπαν είμαστε εμείς ενώ αυτοί ψεύτες και απατεώνες, αν και παραπλάνησαν για ακόμα μια φορά μεγάλο μέρος των συναδέλφων, υφαρπάζοντας την ψήφο τους.
Τώρα είμαστε σε ένα επικίνδυνο σταυροδρόμι. Η πλειοψηφούσα στις πρόσφατες εθνικές εκλογές Νέα Δημοκρατία, είχε προεκλογικά εξαγγείλει την πώληση, το κλείσιμο ή όπως αλλιώς θέλετε, της εταιρείας που εργαζόμαστε.
Όπως είπε ο Σαμαράς στο Ζάππειο, το ετήσιο έλλειμμα των Αστικών Συγκοινωνιών είναι 1,5 Δις Ευρώ που βαρύνει τις πλάτες του Ελληνικού λαού.
Το ψέμα σε όλο του το μεγαλείο.
Έχουμε από την ιστοσελίδα μας αποκαλύψει έγγραφα για την ελλιπή χρηματοδότηση των Αστικών Συγκοινωνιών και για τα χρέη των Υπουργείων.
Χρέη που τα εξαφάνισαν στο όνομα μιας εξυγίανσης που δεν έγινε ποτέ.
Τα πράγματα έχουν ως εξής.
Ως γνωστόν η προηγούμενη κυβέρνηση «έσβησε» τα χρέη της εταιρείας, με κόστος που ακόμα σηκώνουμε στις πλάτες μας.
Μισθολογικά και εργασιακά μας εξόντωσαν.
Όμως με βάση το νόμο 3920 του Ρέππα τα Υπουργεία θα έπρεπε να έχουν στους προϋπολογισμούς τους συγκεκριμένο κωδικό και κονδύλι για να πληρώνουν τη μεταφορά των κοινωνικών ομάδων που δικαιούνται μειωμένου εισιτηρίου ή πλήρους απαλλαγής.
Από το 2011 που ψηφίστηκε αυτός ο νόμος δεν έχει μπει ούτε ένα ευρώ στα ταμεία της εταιρείας από τα Υπουργεία .
Και τα χρέη τους προς τις Αστικές Μεταφορές ανέρχονται σε περίπου 110 εκ. Ευρώ.
Συγκεκριμένα τα 65 εκ. αφορούν το 2011 και 45 εκ. περίπου το 2012 όπου ως το τέλος του έτους θα ανέλθουν σε 85 εκατομμύρια.
Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως για το 2012 το Υπουργείο Υγείας θα έχει υποχρεώσεις έναντι του ΟΑΣΑ περί τα 32 εκ. το Υπουργείο Απασχόλησης 23 εκ. και το Παιδείας 24 εκ.
Αυτά ενδεικτικά αφού υπάρχουν και άλλα Υπουργεία που μας χρωστούν.
Η Ε.Α.Σ έχει φυσικά όλη τη λίστα με τα ποσά ανά Υπουργείο.
Αυτά σε συνδυασμό με τον ισολογισμό της εταιρείας θα έβγαζαν ένα πλεόνασμα για τον όμιλο περί τα 30 εκατομμύρια.
Ναι, πλεόνασμα.
Αλλά δεν το θέλουν. Θέλουν να μας έχουν ελλειμματικούς.
Αν αποδεχθεί πως υπάρχει πλεόνασμα:
-
Δεν υπάρχει λόγος για πώληση της εταιρείας.
-
Δεν υπάρχει λόγος για νέες μειώσεις μισθών και κεκτημένων.
-
Δεν υπάρχει λόγος γι αυτήν την απίστευτη έλλειψη ανταλλακτικών που έχει καθηλώσει στα Α/Σ μεγάλο μέρος του στόλου των λεωφορείων.
Αλήθεια, οι μεγαλοσυνδικαλιστές μας τι κάνουν για όλα αυτά;
Ποιες ενέργειες έχουν κάνει;
Οι διευθύνοντες του ΟΑΣΑ και των εταιρειών ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ όπου σύμφωνα με το νόμο θα έπρεπε να κάνουν όλες τις νόμιμες ενέργειες για την διασφάλιση των συμφερόντων των εταιρειών, τι κάνουν;
Για τον δικό μας διευθύνοντα… ξέρουμε… Άχρηστος. Μας χρωστάει ακόμα απαντήσεις από παλαιότερα θέματα που του θέσαμε, γιατί να απαντήσει τώρα.
Το πολύ πολύ να μας στείλει πάλι καμιά πρόσκληση σε αναφορά. Οι άλλοι κύριοι τι κάνουν; Μάλλον… τίποτα. Μάλλον τη θεσούλα τους και δημόσιες σχέσεις.
Περιμένουμε και απαιτούμε να δούμε τώρα χειροπιαστές αποδείξεις για τις ενέργειες όλων και κυρίως του Προεδρείου μας για την είσπραξη των οφειλομένων.
Το ζήτημα είναι πλέον ζωής και θανάτου.
Αν δεν θέλετε κύριοι του Προεδρείου να γίνετε οι δήμιοι του κλάδου, οι Εφιάλτες της ζωής μας, οι Τσολάκογλου των οικογενειών μας αφήστε τις… οσφυοκάμψεις στους γλοιώδεις Υπουργούς σας και δουλέψτε για τον κλάδο.
Χρόνος δεν υπάρχει…
Η Γραμματεία της Ε.Α.Σ