Όσοι οδηγοί μας είχαν την ατυχία να δουλεύουν την Παρασκευή 26-03-2010 έγιναν μάρτυρες της τραγικής κατάστασης στην οποία η παντελώς ανίκανη ηγεσία της Δ.Ε.Δ. (Διεύθυνση Εκμετάλλευσης Δικτύου) έχει φέρει την λειτουργία της ΕΘΕΛ. Τι έκανε η Δ.Ε.Δ;
Μέρα Παρασκευή , με τα σχολεία ανοιχτά , όντας καθημερινή προγραμμάτισε σε συνεννόηση με τον ΟΑΣΑ βάρδιες Σαββάτου(και μάλιστα από την αρχή του μήνα), δηλαδή μειωμένο πρόγραμμα κατά 25% σε σχέση με το καθημερινό.
Αποτέλεσμα;
- Οι οδηγοί να δέχονται επιθέσεις από το επιβατικό κοινό.
- Βασικές γραμμές να έχουν ελάχιστα λεωφορεία
- Από την Τρίτη κιόλας στάση να γεμίζουν τα λεωφορεία με αποτέλεσμα αρκετοί συμπολίτες μας να χάνουν το μεροκάματο
- Το χειρότερο απ όλα διάφοροι ραδιοφωνικοί σταθμοί να χαρακτηρίζουν τους οδηγούς σαν : κοπανατζήδες , τεμπέληδες που άδραξαν την ευκαιρία λόγω της Εθνικής γιορτής να πάρουν μια μίνι άδεια.
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά κάποιοι ανευθυνουπεύθυνοι της ΕΘΕΛ πήγαν να τα φορτώσουν όλα είτε στα γραφεία κίνησης , ότι δήθεν αυθαίρετα έδωσαν άδειες και ρεπός στους οδηγούς, είτε στους ίδιους τους οδηγούς ότι πήραν αυθαίρετα άδειες(κοινώς την κοπάνησαν).
Οι δε εκπρόσωποι των εργαζομένων, από μακριά παρακολουθούσαν την άδικη , γεμάτη ψέματα και ανακρίβειες λυσσαλέα επίθεση των δημοσιογράφων-διαμορφωτων της κοινής γνώμης χωρίς να κάνουν την παραμικρή παρέμβαση.
Αντί σύσσωμοι να ξεμπροστιάσουν και τον Διευθυντή της Δ.Ε.Δ και τον ΟΑΣΑ άφησαν τον πρόεδρο του Συνδικάτου να περιφέρεται και να απολογείται για την ανικανότητα των διευθυντών λες και φταίγαν οι εργαζόμενοι.
Δυστυχώς όλα αυτά μας δημιουργούν και μεγάλη ανησυχία και ακόμα μεγαλύτερο προβληματισμό.
Έχουμε την αίσθηση ότι ξεκίνησε μια επίθεση υποβάθμισης της προσφοράς μας στο κοινωνικό σύνολο. Όλοι προσπαθούν να παραβλέψουν ότι αν αυτή η εταιρεία παράγει κάποιο έργο τα τελευταία πέντε χρόνια το παράγει χάρη στην αυτοθυσία , τον υπέρμετρο ζήλο και την υπεράνθρωπη προσπάθεια των εργαζομένων της και ειδικά των οδηγών.
Οι οδηγοί που δεν έχουν μόνο να αντιμετωπίσουν το κυκλοφοριακό ,τα παρκαρισμένα την έλλειψη οδικής συμπεριφοράς από τους συμπολίτες μας , αλλά και τους ανίκανους , άσχετους και επικίνδυνους , που ενώ γνωρίζουν άριστα από συμμετοχή σε επιτροπές τεχνικού χαρακτήρα ( π.χ. προμήθειες ανταλλακτικών) ,από αναθέσεις για στειρώσεις σκύλων και αναθέσεις άχρηστων μελετών(πληρωμένοι εξτρά απο τον μισθό τους) , δείχνουν να έχουν μαύρα μεσάνυχτα από συγκοινωνιακό σχεδιασμό, κάτι που φαίνεται και από μια απλή μελέτη των στατιστικών της τελευταίας πενταετίας.
Κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει τα επίσημα στοιχεία του ΟΑΣΑ από τα οποία βλέπουμε ότι το 2006 πραγματοποιήσαμε 117.992.233 χιλιόμετρα , το 2007 πέσαμε στα 111.209.623 χιλιόμετρα .και το 2008 σε 110.209.732 χιλιόμετρα. Δηλαδή είχαμε φθίνουσα πορεία με διαφορά από το 2006 ούτε λίγο ούτε πολύ 7.782.501 οχηματοχιλιόμετρα.
Ναι καλά διαβάσατε : εφτά εκατομμύρια επτακόσιες ογδόντα δύο χιλιάδες πεντακόσια ένα οχηματοχιλιόμετρα.
Το πόσο μεγάλο είναι το μέγεθος ,πόσα δρομολόγια έχουμε μείωση ,θα το καταλάβετε αν σκεφτείτε ότι η απόσταση από την Γή στο φεγγάρι είναι 384.403 χιλιόμετρα δηλαδή αυτοί οι άνθρωποι μείωσαν το συγκοινωνιακό έργο τόσα χιλιόμετρα όσα θ α κάναμε αν πηγαινοερχόμασταν 10
( δέκα ) φορές στο φεγγάρι!!!!!!!!!!!!!
Για το πόσο ζημίωσαν οικονομικά την ΕΘΕΛ θα το πούμε σε επόμενο άρθρο , αναμένοντας από τον νέο διευθύνοντα :
α)την υλοποίηση της απόφασης του Ελεγκτικού Συνεδρίου περί επιστροφής υπέρογκων αμοιβών.
β) την απόδοση ευθυνών (γιατί οι ευθύνες έχουν ονοματεπώνυμο με κοινό(;;) το πρώτο τους γράμμα) για τον συνεχιζόμενο κατήφορο της εταιρείας σε ότι αφορά το λειτουργικό της κομμάτι &
γ) την διαβεβαίωση να μην επαναληφθούν φαινόμενα στοχοποίησης συναδέλφων από υψηλά ιστάμενα στην ιεραρχία της εταιρείας άτομα.
Υ.Γ. περιμένουμε ακόμα κάποιον υπεύθυνο από την ΕΘΕΛ να αναλάβει δημόσια την ευθύνη για τον διασυρμό που υπέστησαν στις 26 του Μαρτη οι οδηγοί. Και είναι υποχρεωμένοι να αναλάβουν την ευθύνη γιατί:
Οι ίδιοι υπεύθυνοι (;) της ΕΘΕΛ ζήτησαν και πήραν έγκριση από τον ΟΑΣΑ για βάρδιες Σαββάτου στις 26-03-2010 κάτι που φαίνεται και από τις υπηρεσίες των οδηγών που βγήκαν από 1-03-2010 με βάρδιες Σαββάτου. Κύριοι υπεύθυνοι υπάρχει μια λέξη στην Ελληνική γλώσσα που λέγεται ευθιξία….