111

 δείτε ΕΔΩ

Η παράδοση της περιουσίας του λαού στους ξένους και ντόπιους επιχειρηματικούς ομίλους με εντολή της ΕΕ του ΔΝΤ και των δανειστών , συνεχίζεται με όλο και μεγαλύτερη ένταση.

Μετά τα αεροδρόμια , τα λιμάνια στο σφυρί βγαίνει και το αμαξοστάσιο του Ελληνικού στα πλαίσια «της αξιοποίησης» και «της ανάπτυξης» όπως λένε τα αστικά κόμματα και η κυβέρνηση.

Η θέση της ΕΑΣ απέναντι στην κάθε προσπάθεια ξεπουλήματος της λαϊκής περιουσίας είναι διαχρονικά ίδια και σταθερή: Λέμε βροντερό ΟΧΙ στη διάλυση των υπηρεσιών και το ξεπούλημα των δημοσίων αγαθών. Είμαστε ενάντια στις ιδιωτικοποιήσεις και την εμπορευματοποίηση. Παιδεία-Υγεία-Ρεύμα-Νερό-Συγκοινωνίες και ελεύθεροι χώροι είναι κοινωνικά αγαθά και όχι εμπορεύματα!


 

Το χάρισμα και το κλείσιμο του αμαξοστασίου του Ελληνικού στους ιδιώτες έχει και άλλες δυσάρεστες συνέπειες και για τους εργαζόμενους και για τους επιβάτες και για την ίδια την εταιρεία.

Το κόστος της μετεγκατάστασης –αν το επιτρέψουμε σαν εργαζόμενοι- θα είναι δυσβάσταχτο για την εταιρεία όπως επίσης και η μείωση του συγκοινωνιακού έργου με την τεράστια αύξηση των κενών οχηματοχιλιομέτρων και της δαπάνης για καύσιμα.

Οι εργαζόμενοι θα αναγκαστούν να γίνουν γυρολόγοι του λεκανοπεδίου .

Η ακόμα μεγαλύτερη συρρίκνωση της εταιρείας σε συνάρτηση με τις αναρίθμητες βλάβες και την τεράστια έλλειψη προσωπικού θα είναι καταστροφική για το παραγόμενο συγκοινωνιακό έργο.

Είναι χαρακτηριστική η προχειρότητα που η γνωστή διαχρονική «διοικητική ομάδα» της ΟΣΥ επέδειξε για μια ακόμα φορά σε ένα τόσο σοβαρό ζήτημα. Είναι η ίδια ομάδα που είχε πρωτοστατήσει στην διάλυση της ΕΑΣ και στην δημιουργία των ΣΕΠ ( έχει μαύρο παρελθόν δηλαδή στις ιδιωτικοποιήσεις) , αυτή που υπερχρέωσε την ΕΘΕΛ και που τώρα διαλύει και την ΟΣΥ. Είναι πραγματικά εντυπωσιακό το πώς και με ποιων την στήριξη παραμένουν τόσα χρόνια στο ανώτερο διοικητικό κομμάτι της εταιρείας παρότι έχουν να επιδείξουν μόνο ανοργανωσιά ,διάλυση και χρεωκοπία.

Σε κάθε περίπτωση είμαστε κάθετα αντίθετοι στο κλείσιμο του αμαξοστασίου του Ελληνικού και καλούμε τους εργαζόμενους σε ολομέτωπο αγώνα για ανοιχτό αμαξοστάσιο , για δημόσιες και αξιόπιστες αστικές συγκοινωνίες για όλο τον λαό. Καλούμε τις πλειοψηφούσες παρατάξεις να συγκαλέσουν άμεσα Γενική Συνέλευση ώστε να ενημερωθούν και να αποφασίσουν οι εργαζόμενοι. Καλούμε όλα τα εργατικά σωματεία , τις συλλογικότητες , τους φορείς , την νεολαία μαθητές και φοιτητές να ταχθούν στο πλευρό των εργαζομένων και ενάντια στο κλείσιμο του αμαξοστασίου και στην ακόμα μεγαλύτερη υποβάθμιση των αστικών μεταφορών.

ΥΓ επειδή για μια ακόμα φορά η ΕΑΣ γίνετε στόχος της γνωστής λασπολογικής επίθεσης από τους συνηθισμένους «γυρολόγους του συστήματος» περί σιωπής μας , σας παραθέτουμε σειρά ανακοινώσεων με την θέση μας αλλά και τις δράσεις μας της τελευταίας σχεδόν ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ .

  • Στην ανακοίνωση της ΕΑΣ για την Γενική Συνέλευση Τρίτη 13 Ιούνη 2017 γράψαμε:

Υπερταμείο Πριν από ένα χρόνο στις 20 του Μάη του 2016 κατατέθηκε στην βουλή το νομοσχέδιο που προέβλεπε μέσα στα πολλά άρθρα- σφαγεία και την άμεση μεταβίβαση των αεροδρομίων και δημόσιων επιχειρήσεων ΟΑΣΑ, ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ, ΟΑΚΑ και ΕΛΤΑ στη νέα Εταιρεία Δημόσιων Συμμετοχών (ΕΔΗΣ) και που το ψήφισαν και οι ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ , η οποία θα δραστηριοποιείται ως θυγατρική της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας (υπερταμείο αποκρατικοποιήσεων).Λίγες μόλις μέρες μετά είχαμε Γενική Συνέλευση στους πρόποδες της Πάρνηθας που δηλώθηκε ότι δεν είχαμε απαρτία. Μετά από ένα χρόνο λοιπόν ΠΑΣΚΕ ΔΑΚΕ και ΜΕΤΑ θυμήθηκαν ότι μας έχουν βάλει –με την ψήφο των κομμάτων τους- στο υπερταμείο . Απομένει τώρα να μας πουν ότι «ένα δυο αμαξοστάσια θα χάσουμε» και να μην ανησυχούμε.

  • Στην Καταγγελία για την υποβάθμιση των συγκοινωνιών την Παρασκευή 19 Μάη του 2017 λέγαμε: 
  • Όπως έχουμε πει εκατοντάδες φορές στις ανακοινώσεις μας το σχέδιο είναι απλό και όπως το εφάρμοσαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις έτσι συνεχίζει να το εφαρμόζει και η σημερινή: 
  • Η επίθεση στις αστικές μεταφορές κινείται πάνω στο συνηθισμένο σχέδιο των καπιταλιστών όταν αφορά δημόσιο αγαθά : 
  • • Όχι μόνο εγκαταλείπουν την -όποια δημόσια υπηρεσία -στην τύχη της αλλά με διορισμένα αρπακτικά στις διοικήσεις τους ,μειώνουν και υποβαθμίζουν το παραγόμενο κοινωνικό έργο 
  • • Στην συνέχεια με την βοήθεια των καθεστωτικών ΜΜΕ την κατασυκοφαντούν • Την διαλύουν ολοσχερώς 
  • • Και στο τέλος την χαρίζουν στους ιδιώτες. Η επίθεση στις μεταφορές έχει τρία σκέλη που τα εφαρμόζουν ταυτόχρονα: 
  • • Το πρώτο σκέλος έχει να κάνει με την πλήρη απαξίωση του συγκοινωνιακού έργου 
  • • Το δεύτερο αφορά το τσάκισμα των εργαζομένων και των εργασιακών σχέσεων 
  • • Και το τρίτο αφορά την νομιμοποίηση κάθε ρεμούλας και απατεωνιάς προηγούμενων κυβερνήσεων ώστε να καταστήσουν τις μεταφορές ζημιογόνες. 
  • Λίγες μέρες νωρίτερα στο κάλεσμα για την απεργία στις 17 Μάη λέγαμε : 
  • Με τα νέα μέτρα: • Συνεχίζουν τις ιδιωτικοποιήσεις με το ξεπούλημα συγκοινωνιών ,ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, λιμανιών, αεροδρομίων στα νέα εγχώρια (των Σαββίδηδων, Μελισσανίδηδων) και ξένα (κινέζων, ρώσων, αμερικάνων, γερμανών) τζάκια. 
  • Στην ανακοίνωση μας στις 7 Ιούλη του 2016 με τίτλο «εργασιακά και ιδιωτικοποιήσεις» γράψαμε: 
  • Παρά τις διαβεβαιώσεις διάφορων κυβερνητικών παραγόντων, αλλά και συνδικαλιστών του ΣΥΡΙΖΑ (ΜΕΤΑ ή όπως αλλιώς θέλουν να λέγονται), είναι δυσάρεστη πραγματικότητα η υπαγωγή μας στο υπερταμείο απο- κρατικοποιήσεων….. 
  • Στην διακήρυξη μας στις 15 Μάρτη του 2015 γράφαμε: 
  • Η ΕΑΣ…Θα δώσει μάχες για να καταργηθεί ο 3920/2011 [Γνωστός σαν νόμος Ρέππα], που για παράδειγμα λέει , στα άρθρα 5 & 7, «ότι ο ΟΑΣΑ μπορεί να αναθέτει τμήμα ή σύνολο του συγκοινωνιακού έργου μιας συγκοινωνιακής εταιρείας σε ιδιώτες, όπως επίσης και να αναθέτει σε ιδιώτες προμήθειες, υπηρεσίες και έργα, καθώς και να νοικιάζει ή να πουλά σε ιδιώτες, ακίνητα, εγκαταστάσεις και λεωφορεία.» ( τον συγκεκριμένο νόμο ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΑΝ η ΠΑΣΚΕ και ΔΑΚΕ μέσα από την συλλογική σύμβαση)…… 
  • Στις 14 Μαη του 2014 στην ανακοίνωση μας για τα διώροφα λεωφορεία γράφαμε: 
  • Με αυτές τις αποφάσεις και με αγώνα από τους εργαζόμενους , θα σταματήσουν οι «κραυγές και οι ψίθυροι» στις αφετηρίες από κάποιους επικίνδυνους «λαγούς» της διοίκησης , που ονειρεύονται να γίνουν «Σεπίτες» και «νοικοκυραίοι» σαν αυτούς του Μητσοτάκη. Οι Αστικές Μεταφορές είναι ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ , πληρώθηκαν και πληρώνονται από τον εξαθλιωμένο πια λαό , είναι για να εξυπηρετούν τον λαό και ΑΝΗΚΟΥΝ στον λαό. ΔΕΝ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ –ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΟΝΤΑΙ 
  • Την ίδια περίοδο στην ανακοίνωσή μας για τους απολυμένους γράφαμε: 
  • Ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας: Η συμφωνία προβλέπει μαζικές ιδιωτικοποιήσεις και καταρχήν το σπάσιμο και το ξεπούλημα της ΔΕΗ και των λιμανιών, την διάλυση του ΟΣΕ , την ιδιωτικοποίηση του νερού(!!!!) .Αμφιβάλλει άραγε κανείς ότι θα φτάσουν και σε μας; 

  • Στην ανακοίνωσή μας στις 27 Απρίλη του 2013 γράφαμε: 
  • Το αποτέλεσμα το είδαμε και το βλέπουμε: Από το «πενήντα ευρώ θα χάσουμε» φτάσαμε να έχουμε χάσει το 55% του μισθού, τα επιδόματα γιορτών και αδείας, γίνανε ροζ οι κόκκινες γραμμές των μετατάξεων, πέρα- σε ο νόμος που ανοίγει τον δρόμο των ιδιωτικοποιήσεων, πάνω σ’ αυτόν τον νόμο πατάνε τα ιδιωτικά ΚΤΕΛ για να μας υφαρπάξουν συγκοινωνιακό έργο, ανύπαρκτα ανταλλακτικά, μείωση συγκοινωνιακού έργου, μπήκαμε στο ενιαίο μισθολόγιο ―που δεν θα μπαίναμε―, μειώθηκε το μισθολογικό κόστος της εταιρείας το 2013 για πάνω από τριάντα εκατομμύρια ευρώ (τα οποία θα παρθούν από τους μισθούς μας). Έρχονται οι απολύσεις για τους δήθεν επίορκους, ετοιμάζονται να διαλύσουν το Α/Σ Ελληνικού, το ΤΑΙΠΕΔ καραδοκεί για τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας και τόσα άλλα 
  • Στο εξώδικο που ΜΟΝΟ η ΕΑΣ έστειλε στον Κεφαλογιάννη της ΝΔ γράφαμε: 
  • Ξέρουμε ότι αυτά τα λέτε σε μια εποχή ,που με την πολιτική σας έχετε υποβαθμίσει τις αστικές μεταφορές και από την άλλη κάνετε αύξηση του εισιτηρίου , τσακίζοντας τα φτωχά λαϊκά στρώματα που μετακινούνται με μας , για να κάνετε τις αστικές μεταφορές πιο δελεαστικές στους ιδιώτες αλλά δεν θα σας περάσει. Δεν θα αφήσουμε να περάσει! 
  • Τον Γενάρη του 2011 καλούσαμε στου Γκίνη ανοιχτή συνδιάσκεψη για τις αστικές μεταφορές. Γράφαμε τότε: 
  • Καλούμε όλους τους εργαζόμενους ,πρωτοβάθμια σωματεία ,συλλογικότητες , οργανώσεις την Κυριακή στις 16 του Γενάρη στις 11 το πρωί στο Πολυτεχνείο στην αίθουσα Γκίνη σε μια ανοιχτή συνδιάσκεψη για τις αστικές μεταφορές , για τον αγώνα των εργαζομένων σε αυτές, αλλά ταυτόχρονα και για μια συζήτηση δημιουργίας ενός ανοιχτού μαζικού κινήματος από όλες τις ΔΕΚΟ αλλά και τα πρωτοβάθμια σωματεία δημοσίου και ιδιωτικού τομέα. 
  • Στις 3 Μαρτη του 2010 γράφαμε: 
  • Η έλλειψη αντίδρασης για την μη κάλυψη των υποχρεώσεων του ελληνικού δημοσίου προς την ΕΘΕΛ ,(επιχορήγηση ,ανάληψη ευθυνών για το χρέος), ύψους πολλών εκατομμυρίων ευρώ. Η προσπάθεια ιδιωτών για την υφαρπαγή και εκτέλεση αστικού συγκοινωνιακού έργου(ΑΣΣΚ, Τηλεματική, 185 κ.λ.π). 
  • Επίσης δεν υπάρχει σχεδόν ΟΥΤΕ ΜΙΑ ανακοίνωση , διακήρυξη καταγγελία κάλεσμα της ΕΑΣ που να μην κάνει αναφορά για την επικείμενη ιδιωτικοποίηση.
  • Αυτά τα "λίγα" για την ώρα μπάς -που δεν το πιστεύουμε- και το βουλώσουν οι λασπολόγοι

Τελευταία Ενημέρωση (Σάββατο, 28 Απρίλιος 2018 10:07)